FANDOM

Znajdź plemię U'wa- Szósta misja w grze Hitman: Codename 47.

Fabuła Edytuj

Agent 47 dostaje kolejne zlecenie. Tym razem jest to Kolumbijski baron narkotykowy Pablo Ochoa . Jako iż agencja nie zna dokładnej lokalizacji zostajemy zrzuceni gdzieś w dżungli. Ponadto w pobliżu robił się jeden z samolotów barona, przewożący złote figurki wypełnione narkotykami. Jedna z nich jest ważna dla lokalnego plemienia, w zamian za nią mogą wskazać drogę do obozu Pabla.

Cele Edytuj

  • Zabezpiecz Złoty Posążek.
  • Oddaj Złoty Posążek plemieniu.
  • Uratuj brata wodza.

Opis przejściaEdytuj

Zaraz po rozpoczęciu misji udajemy się w stronę wraku (jest oznaczony na mapie jako "Crash Site"). Po drodze możemy zlikwidować jedną z grup najemnikow, dzięki czemu zdobywamy strój który uchroni nas przed problemami. Po dojściu do samolotu i zdobyciu statuetki udajemy się do wioski, tam wręczamy go plemiennym i dostajemy zlecenie od wodza. Okazuje się że jego brat został porwany przez najemników i jest przetrzymywany na moście. Idziemy więc na most, zabijamy najemników (dobrym pomysłem jest potem zdobyć strój oficera) zabieramy karabin snajperski z wieży i wracamy do wsi. Gdy brat wodza przybiegnie zostaniemy nagrodzeni możliwością skorzystania z przejścia indian. Misja zakończy się automatycznie.

Uwaga:

Jako iż w następnych dwóch misjach nie będziemy mieli możliwości zakupu broni, najlepiej kupić jak najwięcej uzbrojenia i amunicji. Dobrym wyborem będzie zakup pistoletów gdyż można je schować pod płaszczem.

GaleriaEdytuj

Poprzednia Misja Następna Misja
Zabójstwo Lee Honga Bóg dżungli