FANDOM

Zasadzka w restauracji Wang Fou- Trzecia misja w grze Hitman: Codename 47.

Fabuła Edytuj

Zabójstwo emisariusza Czerwonego Smoka poskutkowało tym że triada Błękitny Lotos wysłała do Lee Honga swojego wysłannika z przeprosinami. Jeśli zostanie zamordowany będzie to wyglądać na odwet ze strony Czerwonego Smoka.

Cele Edytuj

  • Wyeliminować emisariusza Błękitnego Lotosu.
  • Wyeliminować pozostałych członków triady Błękitny Lotos.
  • Uciec z miejsca zabójstwa.

Opis przejściaEdytuj

Po rozpoczęciu misji czekamy chwilę na przyjazd limuzyny. Gdy to nastąpi udajemy się do niej, czekamy aż szofer pójdzie do bocznej alejki i ruszamy za nim. W pewnym momencie kierowca zatrzyma się za potrzebą, czekamy aż przejdą przechodnie i dusimy szofera garottą a następnie zrzucamy jego ciało do pobliskiego kanału. Przebieramy się w garnitur denata i idziemy do limuzyny podłożyć bombę, gdy to zrobimy natychmiast wracamy do kanału po nasz garnitur. Przebrani spowrotem w nasz garniak udajemy się do miejsca rozpoczęcia misji i czekamy na limuzynę. Gdy ta pojawi się na zakręcie patrolowanym przez członków Błękitnego Lotosu wysadzamy ją i udajemy się do samochodu agenta. Jeśli wszystko przebiegło zgodnie z planem misja zakończy się sukcesem.

Uwaga:

Nie należy się zbliżać zbytnio do limuzyny oraz wejścia do restauracji bo i tak zostaniemy przegnani przez strażników.

GaleriaEdytuj

Poprzednia Misja Następna Misja
Triady Kowloon w Wojnie Gangów Masakra w rybnej knajpie Cheng Chau