FANDOM

Zabójstwo Lee Honga- Piąta misja w grze Hitman: Codename 47.

Fabuła Edytuj

Policja przestała ochraniać Lee Honga a wiele jego kontaktów jest wystraszonych. Nareszcie szef Czerwonego Smoka jest dostępny, co nie oznacza że jest sam. Nadal ochrania go mała armia. Agent 47 ma właśnie teraz szansę dopaść swój cel. Przy okazji trzeba też ukraść nefrytową figurkę i uratować agenta CIA.

Cele Edytuj

  • Znaleść lokalizację sejfu.
  • Znaleść szyfr do sejfu.
  • Ukraść nefrytową figurkę.
  • Uratować agenta CIA .
  • Wyeliminować Lee Honga .
  • Uciec z miejsca zabójstwa

Opis przejściaEdytuj

Udajemy się natychmiast do restauracji (mapa jest taka sama jak w misji Zasadzka w restauracji Wang Fou ) i wchodzimy do baru. Zagadujemy barmana który otworzy nam kredyt w "domu uciech". Teraz przydałoby się zdobyć strój, udajemy się więc za tabliczkami do toalety. Tam zabijamy ochroniarza i zaciągamy go do prawej łazienki, cały czas jednak musimy uważać na kelnerów. W przebraniu udajemy się do buredlu i zagadujemy burdelmamę, ta da nam do "wypróbowania" Lei Ling. Idziemy za nią do pokoju, tam dziewczyna złoży nam propozycję. Następnie udajemy się dalej za prostytutką (przy bramie dostaniemy całusa, szyfr do sejfu i informację o agencie CIA). Wracamy do budynku i schodzimy do piwnicy. Szukamy drzwi pilnowanych przez gangstera i zabijamy go. W środku znajduje się Smith , uwalniamy go z dyb a w zamian dostajemy lokalizację sejfu. Bez względu gdzie ten się znajduje okradamy go z figurki i udajemy się do sklepiku zielarza, tam otrzymamy truciznę. Teraz musimy się pozbyć Lee Honga:

Sposób 1- Bierzemy truciznę i udajemy się do toalety gdzie wcześniej zabiliśmy ochroniarza. Czekamy na kelnera, likwidujemy go i przebieramy się w jego kostium (nie zapominamy o schowaniu jego ciała, najlepiej tam gdzie ciało ochroniarza). Przebrani udajemy się do kuchni, dolewamy do zupy trucizny i udajemy się do Lee Honga. Niestety Tzun wypróbuje danie i natychmiast zginie, co spowoduje zamieszanie. Czym prędzej chowamy broń którą 47 wyjął w scence i uciekamy do toalety po strój ochroniarza. Teraz udajemy się tunelami do domu Honga, tam wchodzimy na piętro i czekamy na niego w jednym z pustych pokojów do których wchodzi. Gdy będziemy sam na sam z celem likwidujemy go pistoletem z tłumikiem i uciekamy do łodzi która stoi pod domem przy pomoscie. Gdy wykonaliśmy wszystko jak należy misja zakończy się sukcesem.

Sposób 2- Udajemy sie przez burdel na dach. Tam podchodzimy do szyby przez którą widać Lee Honga. Czekamy na odpowiedni moment i strzelamy do Honga. Natychmiast udajemy się do domu gangstera i opuszczamy obszar łodzią. Ten sposób jest trudniejszy gdyż można zostać łatwo wykrytym. Jeśli jednak wszystko się powiedzie to misja zakończy się sukcesem.

GaleriaEdytuj

Poprzednia Misja Następna Misja
Masakra w rybnej knajpie Cheng Chau Znajdź plemię U'wa