FANDOM

Triady Kowloon w Wojnie Gangów- Druga misja w grze Hitman: Codename 47.

Fabuła Edytuj

Agent 47 przybył do Hong Kongu gdzie otrzymuje z agencji zlecenie na zabicie Lee Honga, zanim to jednak zrobi musi osłabić jego ochronę. W tym celu ICA przygotowała plan który pomoże Agentowi dostać się do celu. Na początku 47 ma zamordować emisariusza triady Czerwonego Smoka aby sprowokować wojnę gangów.

Cele Edytuj

  • Wyeliminować emisariusza Czerwonego Smoka.
  • Emisariusz Błękitnego Lotosu musi przeżyć.
  • Uciec z miejsca zabójstwa.

Opis przejściaEdytuj

Po rozpoczęciu misji udajemy się czym prędzej w okolice parku aby przygotować się do zamachu:

Sposób 1- Udajemy się na jeden z dachów (na mapie zaznaczone są windy) i tam czekamy aż pojawią się limuzyny. Gdy przyjedzie drugi samochód z  naszym celem, rozkładamy karabin i w dogodnym momencie oddajemy strzał (najlepiej w głowę). Po zamachu wyrzucamy broń i zjeżdżamy windą na dół.

Sposób 2- Udajemy się do alejki na przeciw miejsca gdzie zaparkuje samochód z emisariuszem Czerwonego Smoka, wyciągamy karabin snajperski i oddajemy strzał, po czym pozbywamy się broni. Ten sposób jest jednak nieco trudniejszy gdyż w każdym momencie może nas wykryć członek gangu albo przechodzeń.

Po zamachu natychmiast udajemy się do naszego samochodu. Gdy wykonaliśmy wszystko jak należy misja zakończy się sukcesem.

Uwaga:

Należy zwrócić szczególną uwagę na patrolujący okolicę śmigłowiec. W razie gdy nas zauważy uruchomi się cut scenka i strzelec pokładowy otworzy do 47 ogień z M-60. Czasami zdarza się jednak że po uruchomieniu się scenki strzelec nas ignoruje. 

GaleriaEdytuj

Poprzednia Misja Następna Misja
Trening Zasadzka w restauracji Wang Fou