FANDOM

Trening- Pierwsza misja w grze Hitman: Codename 47.

Fabuła Edytuj

Agent 47 budzi się w jakieś celi. Z głośników słyszy głos który mówi mu co ma robić. 47 ubiera się, wychodzi z celi i przechodzi kolejno przez tor przeszkód, salę z manekinem treningowym i strzelnice. Na samym końcu mija dwóch strażników i opuszcza obiekt. Jego czyny obserwuje przez monitoring dr. Ort-Meyer który też był "głosem" towarzyszącym zabójcy.

Cele Edytuj

Opis przejścia  Edytuj

Wykonujemy początkowo tylko polecenia "głosu", na pierwszym poziomie przechodzimy banalny tor przeszkód. Następnie zjeżdżamy windą dwa poziomy niżej, tam możemy poćwiczyć na manekinie skrytobójstwo. Kolejno idziemy na strzelnicę i tzw. miasto gdzie strzelamy do wyjeżdżających celów. Poziom wyżej znajduje się strzelnica z bronią maszynową. Na samej górze znajduje się korytarz patrolowany przez pielęgniarza z paralizatorem, likwidujemy go (nie ma znaczenia jak, byle nie pozwolić mu podejść) a następnie przebieramy się w jego uniform. Za drzwiami znajduje się portiernia, czekamy aż drugi pielęgniarz otworzy kratę i wychodzimy z pomieszczenia.

Uwaga:

Jeśli Agent 47 zostanie porażony paralizatorem przez pielęgniarza to uruchomi się cut scenka w której dwaj pielęgniarze wnoszą obezwładnionego zabójcę z powrotem do celi. Będziemy zmuszeni wówczas przejść misję ponownie.

GaleriaEdytuj

Poprzednia Misja Następna Misja
Brak Triady Kowloon w Wojnie Gangów