FANDOM

Zasadzka w St. Petersburgu- Druga Misja w grze Hitman 2: Cichy Zabójca

Fabuła Misji

Początkowa scenka odbywa się w rosyjskim metrze, obok pijanego ruska siada 47. Omawia sobie w głowie ostatnie szczegóły misji.

Możliwości wydostania się z metra

1. Gdy wyjdziemy z metra, z dwóch stron wychodzą cywile, możemy uzyć chloroformu by obezwładnić jednego z nich. Większy problem bedzie z drugim ponieważjeśli to zobaczy trzeba będzie go zabić.

2. Już podczas początkowej scenki 47 mówi że trzeba odnaleść schowek 137. Schowek znajduje się po prawej stronie od wyjścia z metra (metro w sensie że pociąg nie budynek!). W schowku znajduje się SVD Dragunov, dobry karabin snajperski jest też tam troche amunicji. Udajmy się w strone wyjścia z podziemi, gdy przejdziemy po ,,Ruchomych,, schodach po lewej stronie, od korytarza ujrzymy pokój ze skrytkami, których będzie pilnował żołnierz. Nie krępujmy się możemy go zastrzelić (Przed strzałem sprawdzic mapę, po korytarzach chodzi 2 żołnierzy!!) Gdy jużoddamy strzał musimy szybko schować ciało do wejścia do kanałów, wtedy możemy sie przebrać wziąść AKS-74U i ruszac kanałami na ulice.

3. Jeśli liczy się dla ciebie ocena Profesjonalisty zrezygnuj z możliwości 2. Trzecia mozliwość jest trochę trudniejsza. Jeśi wyjdziemy na ulice miasta w garniturze, wojskowi będą zwracać na nas szczególną uwagę, a to liczy się z mniejszą swobodą ruchu i większą trudnością zadania.

Bronie możliwe do odblokowanie w misji

-SVD Dragunov

-PSM

-AKS-74U

-Beretta 92F (Jesli nie odblokowałeś/łaś jej w poprzedniej misji)

UWAGA: Za jednym razem nie da się odblokować wszystkich broni!

Ważniejsze postacie w misji

Generał

Wyposażenie: brak

Były Oficer KGB. Dane personalne: wysoki, siwy, praworęczny, nie pali, ma około 60 lat. Należy do podziemnej organizacji byłych oficerów KGB. Pozostałe akta utajnione.