Wikia

Hitman Wiki

Requiem (Hitman: Blood Money)

Dyskusja0
39stron na
tej wiki

Requiem to 13, a zarazem ostatnia misja w grze Hitman: Krwawa Forsa.

Cel Edytuj

  • Nie zostawiaj świadków

Fabuła Edytuj

Diana, główna zleceniodawczyni Agenta 47, chce jego kosztem wyeliminować konkurencyjną agencję Franchise. Korzystając z podstępu, wstrzykuje mu serum śmierci. Alexander Leland Cayne, szef tejże organizacji, dowiaduje się od Diany o rzekomym zgonie 47. Od lat polował na Agencję i przede wszystkim chciał dopaść Agenta 47. Jego ciało postanawia skremować w bliżej nieznanej lokacji. Niedługo przed pogrzebem, Diana aplikuje Agentowi 47 antidotum (poprzez pocałunek), które przywróci go do życia. Mr. 47 jest ostatnią osobą, którą uczestnicy ceremonii zobaczą tuż przed swoją śmiercią.

Dalsze losy bohatera nie są znane. Wiadomo jednak, że Agencja wciąż istnieje, ale nie ma kontaktu z Agentem 47. Rozstaje się on z Agencją i wyrusza prawdopodobnie w stronę Azji.

Opis misji Edytuj

Na początku misji gracz ma do dyspozycji dwa Silverballery, podrzucone przez Dianę. Należy wyeliminować każdą osobę znajdującą się w obrębie wyspy: obstawę Cayne'a, kapłana, a także reportera Ricka Hendersona. Pomocne mogą okazać się dwie kaplice położone przy prawym skrzydle kościoła (od strony szklanych drzwi). W jednej z nich gracz znajdzie broń białą; to także doskonałe miejsce do ukrycia się. Sposób ukończenia misji jest dowolny, ponieważ nie otrzymujemy za nią oceny.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie jest możliwe ustalenie dokładnej lokalizacji budynku. Jednak zważywszy na ukształtowanie terenu i niektóre szczegóły tj. tablica rejestracyjna limuzyny, kościół może znajdować się na Sycylii, wyspie Mackinac bądź na Zachodnim Wybrzeżu USA, przy czym dwa ostatnie miejsca są najbardziej prawdopodobne.
  • Jeden z osobistych ochroniarzy Cayne'a, Scar, ma przy sobie sztylet. To Afroamerykanin o charakterystycznej fryzurze. Jeśli 47 schowa się za ścianą przy ołtarzu, Scar rzuci w jego stronę minę RU-AP, która wybuchnie po kilku sekundach. Wspomniany wcześniej sztylet okazuje się dla Scara bezużyteczny - być może ochroniarz ten miał być początkowo trudniejszym do pokonania przeciwnikiem.
  • Z niektórych niewykorzystanych plików dźwiękowych wynika, że przebieg misji miał wyglądać zupełnie inaczej. Agent 47 miał mieć bowiem możliwość wrzucenia Cayne'a do pieca krematoryjnego. Z kolei krematorium to niedostępna w finalnym produkcie lokacja. Można dostać się tam tylko przy użyciu kodu Beam here[1].

Przypisy Edytuj

  1. Lokacja misji Requiem

Więcej od Wikii

Losowa wiki