FANDOM

Raymond Kulinsky - jeden z celów w misji The Murder of Crows w grze Hitman: Krwawa Forsa. Kulinsky to jeden z płatnych zabójców wynajętych przez Franchise. Razem z Angeliną Mason mają zlikwidować sekretarza zasobów wewnętrznych USA, Jamesa Cilleya, podczas obchodów Mardi Gras w Nowym Orleanie. Ich plany pokrzyżuje Agent 47. Raymond Kulinsky przebywa w jednym z trzech klubów losowo wybranym przez grę. Jeśli gracz nie podejmie odpowiednich działań w możliwie jak najkrótszym czasie, to Kulinsky odda strzał do celu, który mamy ochraniać (choć i ta sytuacja jest losowa, gdyż Angelina może poderżnąć Cilley'owi gardło). Kulinsky będzie starał się zabić 47, gdy zauważy, że ten wtargnął do jego pomieszczenia. Nosi przy sobie pistolet Desert Eagle, w pobliżu zaś znajduje się karabin wyborowy Kazo TRG, który ma posłużyć mu do egzekucji celu.
Ray

Raymond Kulinsky

W przeszłości Raymond Kulinsky był biatlonistą. W roku 1992 zakwalifikował się do zimowych igrzysk olimpijskich w USA. Niestety, nie wziął w nich udziału z powodu nieszczęśliwego wypadku, w wyniku którego doznał kontuzji kolana. Dla Kulinsky'ego był to prawdziwy cios w plecy. Zmiany w jego psychice popchnęły go do zbrodni i dzięki swoim umiejętnościom stał się zabójcą na zlecenie. Już w roku 1996 został umieszczony na liście 100 najbardziej poszukiwanych przez FBI przestępców i był również jednym z dziesięciu najgroźniejszych morderców w Ameryce Północnej. Jest odpowiedzialny za prawie 25 różnych morderstw. Podczas swojej kariery związał się z Angeliną Mason - z kobietą o podobnych predyspozycjach. Od tamtej pory Mason stała się jego nieodłącznym towarzyszem podczas zabójstw.

Ciekawostki Edytuj

  • Raymond Kulinsky to nazwisko nawiązujące do słynnego płatnego zabójcy, Richarda Kuklinskiego[1], który przyznał się do zabójstwa ponad 200 osób. W ręce sprawiedliwości wpadł po ponad 30 latach swej zbrodniczej kariery.
  • Twórcy wzorowali parę Raymonda Kulinsky'ego i Angeliny Mason na filmie Pan i Pani Smith z roku 2005. Bohaterowie tej komedii to zakochana para płatnych morderców.

Przypisy Edytuj

  1. Richard Kuklinski - o mordercy słów kilka