FANDOM

Pablo Belisario Ochoa to postać z gry Hitman: Codename 47. Ochoa jest przywódcą Kolumbijskiego kartelu narkotykowego i jednym z pięciu genetycznych ojców Agenta 47. Zostaje zabity przez protagonistę we własnej willi w Kolumbijskiej dżungli.

Ochoa

Pablo Ochoa

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Pablo ma 6 stóp wzrostu i waży 88 kilogramów. Jego twarz szpeci blizna, ma też szklane oko.

Jego strój składa się z białej marynarki, różowej koszuli z kołnierzem, białych spodni i czarnego pasa. Na szyi nosi złoty krzyż.

Dodatkowym atrybutem Pabla jest cygaro które cały czas trzyma w ustach.

Charakter Edytuj

Ochoa to osoba bardzo niebezpieczna co dodatkowo potęguje to iż jest uzależniony od kokainy, oraz prawdopodobnie marihuany (hoduje kilka krzaczków w swojej willi). Na nagraniu widać też że nie ma zbyt dużego szacunku nawet do swoich ludzi.

Życiorys                                                                                           Edytuj

Wczesne lataEdytuj

Ochoa urodził się w roku 1930, w Kolumbijskim mieście Cali. W roku 1948 w wieku 18 lat miał już na koncie wiele przestępstw, między innymi zabójstwo adoratora swojej dziewczyny. Po zabójstwie sędziego który miał go procesować uciekł do Francuskiej Legii Cudzoziemskiej gdzie poznał Lee Honga, Frantza Fuchsa, Arkadija Jegorova i Otto Wolfgang Ort- Meyera. Pablo został ich wspólnikiem i w zamian za fundusze otrzymywał nowe narządy wewnętrzne (co tłumaczy dlaczego jest tak zdrowy jak na swój wiek).

Dalsze życie Edytuj

Pablo wrócił do Kolumbii w 1955 i zaczął budować swoje przestępcze imperium poprzez handel kokainą. W wyniku krwawych wojen gangów popadł w manie prześladowczą i wycofał się do swojej twierdzy w dżungli gdzie jest chroniony przez prywatną armię.

Koniec Edytuj

W roku 1999 Ochoa nadal kryje się w dżungli. W tym samym czasie Ort- Meyer zleca anonimowo zabójstwo Pabla, wkrótce też ginie.

CiekawostkiEdytuj

  • Pablo Ochoa jest wzorowany w dużej mierze na Tonym Montanie, bohaterze filmu "Człowiek z blizną". Nosi podobne ubranie, tak samo jak on jest uzależniony od narkotyków a nawet wypowiada jego słynną kwestię "Say hello to my little friend".  
  • W grze Hitman: Contracts w misji "Dogrywka w szpitalu" można znaleźć ukryte pomieszczenie gdzie znajdują się zbiorniki z genetycznymi ojcami Agenta 47, w tym zbiornik z Pablem.  

Galeria Edytuj

Edytuj