FANDOM

Masakra w rybnej knajpie Cheng Chau- Czwarta misja w grze Hitman: Codename 47.

Fabuła Edytuj

Po zabójstwach jakich dokonał Agent 47, wśród triad Kowloonu zaczęło wrzeć. Sytuację stara się załagodzić szef policji Hong Kongu. Jeśli 47 pozbędzie się gliniarza i wrobi w morderstwo triadę Czerwonego Smoka, wówczas Lee Hong będzie dostępnym celem.

Cele Edytuj

  • Wyeliminować negocjatora Czerwonego Smoka.
  • Ukryć ciało negocjatora Czerwonego Smoka.
  • Wyeliminować szefa policji.
  • Podrzucić w knajpce medalion Czerwonego Smoka.
  • Uciec z miejsca zabójstwa.

Opis przejściaEdytuj

Po rozpoczęciu misji udajemy się do knajpki. Tam prosimy barmana o klucz od toalety, w niej zostawiamy broń i wychodzimy na zewnątrz. Teraz udajemy się na północny- wschód i czekamy na negocjatora. Gdy się pojawi idziemy za nim chwilę i w dogodnym momencie dusimy go garottą, jednocześnie uważamy na przechodniów i policjantów. Denata wrzucamy do kanału w pobliżu (lokalizacja na mapie), przebieramy się w jego strój i zabieramy medalion. Udajemy się spowrotem do knajpki gdzie czeka na nas szef policji i negocjator Błękitnego Lotosu. Po krótkiej rozmowie udajemy sie do WC, podrzucamy medalion, zabieramy broń i likwidujemy nasz cel (najlepiej stojąc w drzwiach tak aby nikt nas niezauważył). Uciekamy przez okno w toalecie i biegniemy do samochodu Agenta 47 . Jeśli wszystko zrobiliśmy jak należy misja zakończy się sukcesem.

Uwaga:

Należy koniecznie zostawić broń w toalecie, w przeciwnym wypadku zostaniemy rozbrojeni przed spotkaniem przez policjanta.  

GaleriaEdytuj

Poprzednia Misja Następna Misja
Zasadzka w restauracji Wang Fou Zabójstwo Lee Honga