FANDOM

Kirov Park Meeting - 4 misja w hitman silent assassin.

Fabuła -

[1]

Ostatnie zabójstwo wywołało duże poruszenie wśród członków zebrania. W strachu przed śmiercią postanowili na własną rękę dociec, kto stoi za zamachem. Klientowi nie podoba się ta sytuacja, i chce powstrzymać generałów. Jeden z nich ma dzisiaj o godzinie 14:00 spotkanie z szefem rosyjskiej mafii, która ma mu zapewnić protekcję.

Opis przejścia -

Na początku trzeba biegnąć do kontenerow i wziać bombe oraz Berrete tłumioną i wchodzimy do pobliskich kanałów. Idziemy obok torów i znajdujemy na mapie kanał nad którym jest limuzyna. Podkładamy tam bombe i wychodzimy tym samym przejściem co weszliśmy uważając na żołnierza z lewej. Czekamy za kontenerami i usypiamy chloroformem z ekwipunku żołnierza. Przebieramy się i idziemy do parku. Strzelamy w ruska z brązowym nakryciem głowy Berettą SD i uciekamy do motorówki. Drugi cel wsiądzie do limuzyny a pojazd gdy zapali to dzięki zamontowanej bombie wybuchnie. Za to powinniśmy dostać rangę Cichego Zabójcy.Przejście go na psychopatę się nie opłaca,gdyż żołnierze rosyjscy rozsiani po mapie są uzbrojeni w groźne dla Agenta 47 karabinki szturmowe AK.