FANDOM

Hideout (ang. Kryjówka) - miejsce, które odwiedzamy po ukończeniu misji Death of a Showman w grze Hitman: Krwawa Forsa. Jego dokładna lokalizacja nie jest znana. To tutaj Agent 47 będzie przechowywał arsenał zdobyty podczas wykonywania misji. Znajduje się tu skromna strzelnica. Gracz może wrócić do kryjówki przed rozpoczęciem lub po zakończeniu misji. Kryjówka pełni podobną rolę co Gontranno Sanctuary w Hitman 2 Cichy Zabójca.

Fabuła Edytuj

Przed ostatnią misją kryjówka Agenta 47 zostaje otoczona przez kordon oddziałów specjalnych. Alexander Leland Cayne o miejscu pobytu Agenta 47 dowiaduje się od Diany. Celem tej akcji jest neutralizacja Agenta 47 przez agencję Franchise. Mr. 47 zostaje unieszkodliwiony przez Dianę poprzez wstrzyknięcie mu serum śmierci. Nie wiedział on o zamiarach Agencji - w finale musi zmierzyć się z ochroną Cayne'a, gdyż Diana aplikuje mu antidotum (poprzez pocałunek), które przywróci go do życia. Kosztem Agenta 47 chciała pozbyć się agencji Franchise i dokonała tego.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz w szybkim tempie zabije 4 szczury, wyświetli się komunikat: Wysłałeś wszystkie szczury do wesołego miejsca w [tutaj czas]. Warunek jest jeden - szczury muszą zostać zabite możliwie jak najbliżej siebie.
  • W kryjówce miała rozgrywać się jedna z ostatnich misji w grze. Sugeruje o tym oficjalny zwiastun gry[1], gdzie Agent 47 ma doczynienia z agentami federalnymi, pracującymi prawdopodobnie dla Cayne'a.

Przypisy Edytuj

  1. Trailer gry Hitman: Krwawa Forsa (2:55 na osi czasu)