FANDOM

Bóg dżungli- Siódma misja w grze Hitman: Codename 47.

FabułaEdytuj

Tajemne przejście do obozu Pabla , wskazane Agentowi 47 przez Indian, jest strzeżone przez wielkiego jaguara. Jest to święte zwierzę plemienia, które nazywa go Tezcatlipoca, więc 47 nie może go zabić. Należy znaleźć metodę ominięcia tego drapieżnika.

CeleEdytuj

  • Znaleźć tajne przejście do obozu Pabla.

Opis przejściaEdytuj

Przechodzimy most i udajemy się do ruin. Po drugiej stronie znajduje się tunel do obozu a przed nim ołtarz ofiarny strzeżony przez jaguara. Dopóki nie przejdziemy ołtarza nic nam nie grozi, trzeba znaleźć sposób na zwierzaka:

Sposób 1- Zabijamy jaguara. Nie polecam jednak tej metody gdyż zostajemy natychmiast zaatakowani przez plemiennych. Szansa że przeżyjemy to starcie jest niewielka, a i nie ma sensu marnować amunicji na strzelaninę z Indianami.

Sposób 2- Zabijamy tapira biegającego nad rzeką (miejsce to jest oznaczone wykrzyknikiem na mapie), zabieramy prosiaka i kładziemy go na ołtarzu. Czekamy chwilę aż jaguar zacznie konsumować i mijamy go. Gdy podejdziemy do tunelu misja automatycznie zakończy się sukcesem.

Sposób 3- Likwidujemy jednego z najemników (w odosobnionych ruinach na południowym zachodzie stoi dwóch delikwentów) i zaciągamy jego ciało na ołtarz. Gdy jaguar zacznie jeść pechowca mijamy go. Po podejściu do tunelu misja automatycznie zakończy się sukcesem.

GaleriaEdytuj

Poprzednia Misja Następna Misja
Znajdź plemię U'wa Przywitaj się z moim małym przyjacielem