FANDOM

Anatema- Druga misja w grze Hitman 2: Cichy Zabójca.

Fabuła Edytuj

Ojciec Vittorio zostal porwany więc Agent 47 zwrócił się do agencji o pomoc. ICA zleciła 47 zabójstwo porywacza którym okazał się miejscowy mafioso Giuseppe Guillani, przy okazji Agent chce uratować księdza.

CeleEdytuj

  • Wyeliminować Giuseppe Guillani.
  • Zabrać klucz do celi od Dona Gulliani.
  • Uwolnić ojca Vittorio z piwnicy.
  • Uciec z willi.

Opis przejściaEdytuj

Zaczynamy za kamieniem, skąd obserwujemy całą posiadłość Dona Gulliano. Jako iż naszym celem jest wejście na teren willi, mamy więc kilka możliwości:

1. Podczas obserwacji willi dostrzegamy listonosza z kwiatami. Możemy go zabić Berettą 92F SD ponieważ to broń wytłumiona. Gdy go zabijemy ciało należy przeciągnąć za mury willi, a następnie wziąść kwiaty i ubranie. Gdy już będziemy mieli pełny asortyment listonosza, musimy wyrzucić broń i udać sie do północnego wejścia.

2. Podczas obserwacji wilii Dona Gulliano dostrzegamy dostawcę żywności, gdy będziemy działać szybko możemy go zabić wytłumioną bronią, przebrać się i niepostrzeżenie dostać do budynku kuchni (Nie wolno biegać!).

3. Trzecia opcja wymaga dużej przecyzji. Gdy odczekamy pare minut z za murów willi wyjdzie strzażnik który będzie musiał się załatwić, jeśli wykorzystaliśmy możliwość 1, musimy się szybko przebrać za listonosza, zabrać ciało (Jeśli zostawimy ciało strażnik zauważy nagie ciało listonosza i twoje przebranie zda się na nic) lecz nie wyrzucać broni! Spokojnie podejśc do strażnika i jednym strzałem w głowę z wytłumionej broni załatwić go. Gdy będziemy mieli ubranie strzażnika możemy się trochę bezpieczniej poruszać po willi.

Bronie możliwe do odblokowania w misji:

-Blaser R93 Tactical

-Colt Python

-Strzelba

-Beretta 92F

-Kij Golfowy

-Desert Eagle

UWAGA: Za jednym razem nie da się odblokowac wszystkich broni!

Ważniejsze postacie w misji:

Vito Anguillo

Wyposażenie: Desert Eagle

Mlodszy brat Dona, który jest jego prawą ręką. Kiedy Don jest nieobecny - to on przejmuje władzę. Dobrze zbudowany, nieustępliwy i niezwykle niebespieczny. Pod żadnym pozorem nie narazi na szwank intersów mafii, w każdej chwili gotowy by oddać życię za ideę i samego Dona jak i również jego syna - Gucciego. Brak jakich kolwiek bliższych informacji na temat jego przeszłości.

Gucci Guiliano

Wyposażenie: Desert Eagle

Jedyny syn Dona Gulliano i zarazem jego największy skarb. Gucci jest młodym, przystojnym, dobrze zbudowanym "żołnierzem" włoskiej mafii, na czele której stoi jego ojciec - Don Gulliano.

Adwokat Guiseppe'a Guiliano

Wyposażenie: Strzelba

Jeden z najbardziej szanowanych i zaufanych ludzi Dona, adwokat, który za wszelką cenę nie dopuści, by prawo nie zagroziło interesom Don Guiliano. Strzeże go nie tylko za pomocą słów, ale również z pomocą nieco mocniejszych "argumentów".