FANDOM

446455-smith large

Agent Smith (Hitman:Blood Money)

Agent Smith to powtarzająca się postać w całej serii gier Hitman. Jest on agentem CIA i zupełnym nieudacznikiem. Zazwyczaj wpada do niewoli, jest torturowany i ostatecznie Agent 47 musi go uratować. Czasami daje kilka użytecznych informacji w misjach, takich jak zdjęcie celów, ale zwykle jest to koszt jego uratowania.

O ile Agent Smith pojawił się w każdej grze jako więzień, to już w "Hitman 2" w jednej z misji również jako współpracownik i wreszcie jako pracodawca raz w "Krwawej Forsie". Smith jest generalnie przyjaźnie nastawiony do Agenta 47, który nielubi go za bardzo gdyż musi go ciągle ratować. Jest patriotą, zapłacił Agentowi 47 z własnych pieniędzy, aby zatrzymać zabójstwo prezydenta Stanów Zjednoczonych.To od niego 47 dowiedział się że jest klonem, pokazał mu także ukryte przejście do laboratorium Ort-Meyera.

WyglądEdytuj

Hitman Kryptonim 47Edytuj

Można spotkać go w dwóch poziomach tej gry, Zabójstwo Lee Honga i The setup.

Ma krótkie rude włosy. Jest chudy. Nosi czerwoną bieliznę w misji Zabójstwo Lee Honga. W misji The Setup ma pidżamę pacjenta.

Hitman 2 Cichy ZabójcaEdytuj

Spotykamy go znowu w dwóch miejscach. Misje Tubeway Torpedo i Temple City Ambush

W Tubeway Torpedo nosi ślady pobicia, ma rude włosy i bokserki we wzór flagi USA. W późniejszej części misji zakłada mundur generała.

W Temple City Ambush, jest ubrany jak strażnicy i zabójcy, stanowczo za dużo wypił.

Hitman KontraktyEdytuj

Spotykamy go w remaku misji "Zabójstwo Lee Honga"

Wygląda tak samo jak w części pierwszej, ma również identyczną rolę.

Hitman Krwawa ForsaEdytuj

Spotykamy go w dwóch misjach. Flatline i Adenment XVI, a konkretnie przed nią.

Tym razem Smith ma krótsze włosy. Musimy go odbić z kliniki w Kaliforni. Przyjmujemy od niego misję Adenment XXV, gdzie zastępuje on rolę Diany.

Hitman (film)Edytuj

Pojawia się w scenie w restauracji gdzie rozmawia z Niką oraz pod koniec filmu.

Smith wygląda całkiem inaczej niż w grach. Jest o wiele starszy, ma siwe włosy i nosi elegancki garnitur. Poza tym o ile w grach jest postacią dość nieudaczną, w filmie daje wrażenie profesjonalisty.

GaleriaEdytuj