FANDOM

International Contracts Agency to organizacja, z którą mamy styczność we wszystkich częściach serii. Jest
Ica2

Logo agencji

to międzynarodowa grupa zrzeszająca zabójców i najemników, działająca na zlecenie potężnych, wpływowych, bogatych ludzi na całym świecie. Działania jej oraz jej członków cechuje wysoki poziom profesjonalizmu, za którzy klienci płacą niebotyczne sumy.

Znamy kilka szczegółów, dotyczących struktury ICA. Na jej czele stoi tajemniczy Przewodniczący, którego nikt nigdy nie widział, co podyktowane jest względami bezpieczeństwa. Organem niższym jest rada nadzorcza, składająca się z najstarszych rangą kontrolerów i najbogatszych członków Agencji. Wiadomo także, że jej główną bazą jest jacht Jean Danjou, wypakowany elektroniką. W wyjątkowych sytuacjach odbywa się spotkanie w różnych placówkach Agencji, rozrzuconych po całym świecie. Pojawiają się jednak także plotki, jakoby siedziba tejże organizacji miała miejsce w Kopenhadze, na co wskazywać ma widok z okna w końcowym filmiku z Blood Money.

Wiadomo, że Międzynarodowa Agencja Kontraktowa ma na swój użytek kilka satelitów, dzięki którym pracujący dla niej najemnicy mogą korzystać z aktualnych i dokładnych informacji. "Firma", jak często jest nazywana, dostarcza także często broni i sprzętu - jej szefowie podpisali bowiem kontrakty z najlepszymi kompaniami zajmującymi się produkcją broni.

Ponadto, każdemu jej pracownikowi terenowemu przydzielony jest na stałe kontroler - w przypadku 47 jest to Diana Burnwood.

Główną siłą ICA są jej kontakty. Wiadomo, że ma ona powiązania z różnymi rządowymi agendami, jak CIA, FBI, SIS czy Interpol. Ułatwia to zarówno zdobywanie informacji, jak i zacieranie śladów po wykonanych kontraktach. Oprócz tego, dysponuje siecią łączników i kryjówek, z których usług mogą skorzystać jej pracownicy.

Znani członkowie Agencji: Diana Burnwood Clera (nazwisko nieznane) Nu (imię nieznane) Przewodniczący Aristotle Thorakis Agent Orbow Agent 47 (obecny status nieznany)